Twój koszyk

Zadzwoń: 571 054 466

Darmowa wysyłka od 199 zł

Asystent Klienta

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

  • Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia wysyłamy standardowo w ciągu 1 roboczego. Jeżeli czas wysyłki będzie dłuższy poinformujemy e-mailem. W okresie świątecznym lub w zwiększonym sezonie może ulec wydłużeniu. Jednocześnie z naszego doświadczenia- najszybciej dostarczane są dostawy do paczkomatów.

  • Czy mogę zamówić za pobraniem?

Tak- realizujemy wysyłki za pobraniem

  • Czy mogę zapłacić blikiem?

Tak- płatności obsługiwane sąprzez bezpieczne przelewy i można wybrać opcję blik

  • Czy mogę kupić produkty w ilości hurtowej?

Tak, prowadzimy sprzedaż detaliczną oraz hurtową. Pytanie o ilości hurtowe prosimy przesłać na e-mail hurt@muggaekspert.pl

  • Jak  utworzyć konto w sklepie?

Na stronie głównej, w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk “Moje konto”. Po kliknięciu w ten przycisk otworzy się okno, w którym możesz utworzyć konto skojarzone z Twoim adresem e-mail oraz ustanowić własne hasło do tego konta.

Dostawa

  • Jak zmienić adres dostawy?

Adres dostawy możemy zmienić, ale jedynie gdy przesyłka nie została odebrana przez kuriera. Prosimy o szybki kontakt e-mail lub telefoniczny.

  • Czy realizujemy wysyłkę za granicę?

Produkty wysyłamy wyłącznie do odbiorców na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli masz konto – zaloguj się na nie i wybierz „Moje zamówienia”, aby sprawdzić status* zamówienia. Gdy Twoje zamówienie zostanie zapakowane i jest gotowe do wysyłki, otrzymasz e-mailem numer przesyłki, dzięki któremu można śledzić przesyłkę w drodze do Ciebie. Jeżeli nie masz konta na adres email otrzymasz powiadomienie.

Reklamacja

  • Dostałam uszkodzony produkt

Przy dostawie prosimy zwrócić uwagę czy karton lub paczka nie jest uszkodzona. Przy dostawie kurierskiej mogą Państwo odmówić przyjęcia lub spisać protokół uszkodzenia. Zdjęcia uszkodzonej paczki lub produktu prosimy przesłać na e-mail: sklep@muggaekspert.pl

Odeślij reklamowany produkt na nasz adres: Augustowska 6a 26-670 Pionki z dopiskiem reklamacja. Przed wysłaniem skontaktuj się z nami telefonicznie bądź przez e-mail.

Reklamację staramy się rozpatrywać bez zbędnej zwłoki – zazwyczaj są to 2 dni robocze – maksymalnie 7 dni. Towar wadliwy lub uszkodzony wymienimy bezzwłocznie.

Zwrot

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem możesz zmienić zdanie i zwrócić zakupiony towar. Prosimy o przesłanie takiej informacji na sklep@muggaekspert.pl

  • Adres zwrotu?

Zwracany produkt nie może nosić śladu użycia lub uszkodzenia. Prosimy starannie zapakować- dołączyć formularz zwrotu lub inna informację, abyśmy mogli zidentyfikować: przed wszystkim imię i nazwisko.

Adres zwrotu: Mugga Magazyn ul. Augustowska 6a, 26-670 Pionki

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W ciągu 2 dni roboczych.

Darmowa wysyłka

od 199 zł

14 dni na zwrot

możliwość zwrotu zakupów

Szybki kontakt

biuro@muggaekspert.pl

100 Bezpieczne Płatności

szybkie płatności Przelewy24